Min Loggbok
erik jalking
2007-03-21 12:57:35 UTC
Nu drar jag ut på sjöjobb igen. Håll utkik i Min Loggbok www.minloggbok.se
/e.
lafayette
2007-03-21 18:46:31 UTC
Post by erik jalking
Nu drar jag ut på sjöjobb igen. Håll utkik i Min Loggbok www.minloggbok.se
/e.
Äntligen !

(citat Gert Fylking; vid Akademin's tillkännagivande av årets
litteraturpristagare.)

/Jalkings fanclub
ena
2007-03-22 17:56:18 UTC
Perfekt!!!!!
erik jalking
2007-04-29 11:29:25 UTC
Post by erik jalking
Nu drar jag ut på sjöjobb igen. Håll utkik i Min Loggbok www.minloggbok.se
/e.
Hm!
Glömde faktiskt att skicka ut "blänkare" i news när jag fick ut nya
delar av Loggboken. Hoppas ni hittade dit ändå.

Tyvärr verkar det som om den här gruppen är i stort sett utdöd. Har
(nästan)alla som var här förr gått över till Landgången och Fallrepet?

/erik
lafayette
2007-05-04 17:40:01 UTC
Post by erik jalking
Post by erik jalking
[...]
Jodå, jag är kvar !

men vad är Landgången och Fallrepet för nåt ?¨

Äh, jag Googlar så får jag väl reda på det....

/lafayette som fortfarande föredrar usernet
erik jalking
2007-05-04 21:47:53 UTC
8<----
Post by lafayette
Post by erik jalking
[...]
Landgången
http://f24.parsimony.net/forum58104/

Fallrepet
http://forum.fallrepet.se/

Jag tycker också mycket om enkelheten hos gamla usenet, men måste (lite
motvilligt) medge att en del webforum har sina fördelar, t.ex.
möjligheten att skicka ut bilder.

/erik
lafayette
2007-05-05 09:20:11 UTC
Post by erik jalking
8<----
Post by lafayette
Post by erik jalking
[...]
Tack för länkarna, det är ju verkligen aktivitet i forumen. och bilder
bidrar förstås. Får titta och läsa lite senare i kväll för nu ska den
här redaren stoppa fartyget i sjön !

/lafayette